Ha humorról, öniróniáról vagy vad ötletekről van szó, akkor az amerikai burgeróriás élen jár mindháromban. A közelmúltban azzal hívták fel magukra a figyelmet, hogy Michelin-csillagot szerettek volna, és most sem veszítették el humorérzéküket, csupán még ezen is felülkerekedett a szolidaritás. A brit Burger King addig ment, hogy még egy Big Mac-et is bereklámozott arra az esetre, ha az emberek a négyhetes lezárások alatt is a gyorséttermi vagy bármilyen éttermi étkezésnél teszik le a voksukat. A kiáltványuk így szól:
"Rendelj a McDonald's-tól!
Sosem gondoltuk volna, hogy valaha erre kérünk majd. Ahogy azt sem, hogy arra bátorítunk titeket, hogy egyetek a KFC-ben, a Subway-ben, a Domino's Pizzánál, a Pizza Hutban, a Five Guys-ban, a Greggs-ben, a Taco Bellben, a Papa John's-ban, a Leonban... vagy bármely független étteremben. Röviden: bármely étteremhálózatnál (gyors és nem gyors helyeken).
Sosem gondoltuk volna, hogy valaha erre kérünk majd, de az éttermek több ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, és most szükségük van a támogatásra.
Tehát, ha segítenél, továbbra is kényeztesd magad ízletes ételekkel, házhozszállítással, elvitellel, drive-os rendeléssel. A Whopper még mindig a legjobb, de Big Mac-et rendelni nem is olyan rossz dolog.
Vigyázzatok magatokra,
Az Egyesült Királyság Burger King csapata"
Kritizálni szabad, hiszen értékteremtő családi vállalkozások esetén sokkal előbb összeszorul a szívünk. Viszont tudvalévő, hogy hiába az óriás cég és a busás bevétel, a gyorséttermek is franchise rendszerben működnek, egy-egy helyet ugyanúgy magánemberek üzemeltetnek és a dolgozók a nap végén ugyanúgy családokat tartanak el. Erről szól ez most elsősorban és a két gyorsétterem közti örökös froclizás kedves folytatásáról. És alapvetően a vendéglátói szolidaritásról, még akkor is, ha egy briliáns marketingfogás.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.