Hirdetés
Hirdetés

Köszönjük, 2020! A Burger King újból vicces

SZERZŐ: DiningGuide
2020. július 29.
A burgermulti régóta jeleskedik szellemes reklámok terén. A júliusi Burger King-karácsonnyal folytatják a sort.
Hirdetés

Felkapcsolódó ünnepi fények, száncsengő, hópelyhek, karácsonyi zene. A Burger King gyorsétterem ünnepi díszben köszönti az év végét, a rövid ujjú pólóban és kivétel nélkül arcmaszkban megállított járókelők (avagy statiszták) pedig mind egyet is értenek. Lapozzunk inkább egyet a naptárban, elég volt 2020-ból.

A cég néhány emlékezetes reklámpillanata az elmúlt évekből szintén az volt, amikor aktuális ügyekre reagáltak. Emlékezzünk rá, amikor idén év elején a "brexitelő" hercegi párt, Meghan Markle-t és Harry herceget részmunkaidős állásajánlattal kínálták Kanadában, a család egzisztenciális függetlenedése jegyében.

Hirdetés

Tavaly pedig arra is reagáltak, amikor az Art Basel múzeumban (Miami) egy fickó levette a szigszalaggal falra ragasztott – egyébiránt 36 millió forintot érő műalkotást –, egy banánt, és megette. Utóbb kiderült, hogy nem egy éhes és/vagy művészetet nem tisztelő múzeumlátogató kebelezte be a kiállítási tárgyat, hanem egy performanszművész adott viszontválaszt a kortárs alkotásra.

A banán vs. sült krumpli reklám

A 2020-as évhez valóban nem árt némi humor, és még csak félidőben járunk.

Forrás.

Olvassa el korábbi írásunkat is!

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram