Hirdetés
Hirdetés

A Burger King-vezérigazgató azzal érvel, hogy Michelin-csillagot érdemelnek

SZERZŐ: DiningGuide
2020. október 2.
„Ugyan már, kedves Michelin Guide-ellenőrök! Megérdemeljük ezt a kis csillagot, nem igaz?" Mindezt nem egy lelkes burgerrajongó írta kedvence nevében, hanem a burgermulti belgiumi vezérigazgatója.
Hirdetés

A Burger King az 5. helyen szerepel a világ gyorsétteremláncai között. E 2020-ban frissített lista szerint, amely nem a bevétel nagysága, hanem az éttermek száma szerint ranglistáz, csak a Subway, a McDonald's, a Starbucks és a KFC előzi meg a dollármilliárdos forgalmat bonyolító multicéget.

A McDonald's régi nagy riválisa rendre merész reklámokkal rukkol elő. PR-húzásként nyitottak már Finnországban Burger Kinget szaunában, kampányoltak beintős sült krumplival, két frissebb reklámjukkal pedig újra címlapokra kerültek. Emlékezetes videójuk volt egy enyészetté lett Whopper szendvics felvétele azon egyértelmű üzenettel, hogy ők márpedig természetes alapanyagokkal dolgoznak (e reklámjukat érdemes megvizsgálni a 2017-es újévi fogadalmuk tükrében is).

Hirdetés

Idén nyáron pedig szellemes hirdetéssel jelentkeztek, ugyanis meghirdették a karácsonyt, mondván: ennyi elég is volt hát 2020-ból.

Az idézett Whopper-reklám / Fotó: BURGER KING

Most pedig egy egészen pimasz ötlettel állt elő a burgermulti belgiumi ágának vezérigazgatója, táncra hívja ugyanis a topgasztronómia ítészeit.

Kevin Derycke hivatalos kampányt indított a Change.org petíciógyűjtő oldalon.

„Igaz, hogy a Burger Kingben nem talál ezüst evőeszközöket, szaténterítőket vagy parkolóinast" – nyit erősen az igazgató. Beadványuk értelmében Michelin-csillagot szeretnének szerezni a Burger Kingnek.

„Másrészről viszont talál nedvszívó szalvétát, hiszen kézzel fog enni, a drive-thru szolgáltatással pedig oda viheti csak a kedvenc ételeit, ahová csak szeretné – teheti akár egy szaténterítőre is, színezüst étkészlettel – és igen, igen tálcán szolgálják fel."

Derycke az érvelésést kifejezetten egy új hamburgerük népszerűsítésére hegyezte ki, nem túl meglepő módon. Viszont nem az étel minőségét hangsúlyozza, hanem az elkészülés gyorsaságát. „Hány étel szerepel a Michelin Guide-ban, amelyet öt perc alatt szervíroznak, mégpedig foglalás nélkül, sőt hónapokkal korábbi foglalás nélkül?" – pimaszkodik a belga CEO a legendás étteremkalauzzal.

„Ugyan már, kedves Michelin Guide-ellenőrök! Megérdemeljük ezt a kis csillagot, nem igaz?"

A petíció egy hét alatt 500 aláírót sem tudott megnyerni, pedig a biztonság kedvéért francia és holland nyelven egyaránt megírták.

Forrásaink: 1, 2

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram