Bár másodiknak lenni a sportban a lehető leghálátlanabb szerep, a viszkik nemes rangsorában nem annyira rossz helyezés. A Glenlivet viszkilepárló üzem hivatalosan is a világ második legtöbbet forgalmazott scotch-át gyártja. Bár a viszkilepárlás arrafelé legalább akkora (eláruljuk: nagyobb és elismertebb) néphagyomány, mint nálunk a pálinkafőzés, olyat még senki nem csinált, mint amivel most ez a főzde előrukkolt.
Kapszula-kollekciót gyártottak.
Kapszulagardróbról már hallottunk, legalábbis azok, akik a divat területén jártasak. A Glenlivet kapszula kollekcióját tényleg egyfajta kapszula formájában kell elképzelnünk: tengeri algából készült, kis méretű, áttetsző párnácskákat, melyekbe viszkit zártak.
Koktélok, melyhez egyetlen poharat sem kell elmosni.
Ennél környezetkímélőbb módon nehéz inni...
Mindegyik kis kapszula 23 milliliter viszkit rejt. Megfogni, a szájba tenni, ráharapni – majd élvezni a kapszula apró pattanását, és ahogy a szánkban szétáramlik az ital.
A Glenlivet mindig híres volt újító szelleméről és eredetiségéről. Mindamellett, hogy az egyik leginkább hagyományőrző ital készítésére tették fel az életüket a vezetői, folyamatosan valami meglepő és innovatív dolgon törik a fejüket. Különösen meghatározó volt ez az egykori alapító, George Smith esetében. A Glenlivet számára kötelesség, hogy az ő úttörő szellemiségének jegyében dolgozzon.
A kapszulákat a Glenlivet a londoni Tayēr + bár tulajdonosaival közösen alkotta meg. A London Cocktail Weeken mutatták be a nagyközönségnek, kiemelve a projekt környezetvédemi szempontból barátságos vonatkozásait.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.