Egyhónapos álommunkát hirdetett a Business.org kávé-, azon belül is Starbucks-rajongóknak. A feltételek között legalábbis szerepel, hogy a jelentkezőnek "Starbucks-függőnek" kell vallania magát, hogy az esélyesek között legyen. Az egyhónapos kihívásnak eszmei üzenete van: a multilánc kávéit kell ez időre helyi, kis kávézók italaira cserélni, és folyamatos beszámolót nyújtani az élményről közösségi média felületeken. Nem titkolják a pályázat meghirdetői, hogy az aktív közösségimédia-jelenlét előnyt jelent a pozíció betöltéséhez.
Őszinte véleményt és élménybeszámolót várnak: miben jobb, miben rosszabb, miben más a helyi kávézókat felkeresni a napi dózisunkért?
A feladat nem tűnik megugorhatatlannak. Minimálisan nyolc kávézót kell felkeresni a hónap alatt, kóstolni, lefotózni a kávét, feljegyezni a vásárlói tapasztalatokat, leszűrni a benyomásokat – és messzire kerülni a Starbucks kávézókat. Kíváncsiak volnánk, hogy a Starbucksnál mennyire értékelik ezt a kihívást, mindenesetre a helyi tulajdonban lévő kisvállalkozások támogatása valóban nemes cél.
Jelentkezni szeptember 30-ig lehetséges a kávéivó posztra, akár Magyarországról is. Itt lehet jelentkezni.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.