Egy elég eredeti marketingfogással hallat magáról a legendás olasz élelmiszergyártó. Aki ugyanis igazi Nutella-őrült, jól tudja, hogy nem olyan könnyű abbahagyni, ha egyszer lekerült az üvegről a teteje. Erre az őrületre játszik rá a minihotel, ahol a lehető legtudatosabban tolják túl a mogyorókrém jelenlétét, kicsit mintha egy Nutellára átírt Charlie és a csokigyárban volnánk.
Az olaszosra hangolt elnevezésű szállodát azonban nem a piemonti őshazában építik meg, hanem a kaliforniai Napa-völgyben. Egy pályázatot írtak ki ősszel: arra kérték a mogyorókrém – sajnálatos módon kizárólag az Egyesült Államok-beli – rajongóit, hogy egy 60 másodperces videóban valljanak arról, mivel is teszi olyan széppé a reggeleiket a Nutella.
A három napra pop-up jelleggel megnyitó szállodában pedig a három legjobbnak ítélt pályázót látják vendégül, ahol a cég saját séfjeinek nutellás ételeivel kényeztetik a nyerteseket. Mi látnánk fantáziát egy ilyen tematikus hotelben nem csak pop-up jelleggel, az anyakontinensen is...
Egyik forrásunk volt.
A Nutella hotel után következzen egy kolbászos, sokkal közelebb Magyarországhoz!
Hiánypótló: A világ első kolbászhotele terjeszti a kézműves kolbászok igéjét
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.