A szokványosnak nem nevezhető terméket elsősorban olyan embereknek szánja, akik sokat vannak úton, nehéz fizikai munkát végeznek, sportolnak vagy éppen túráznak. A hústartalmú ital a tervek szerint élelmiszerüzletekben, illetve benzinkutakon lesz majd kapható. A kalóriabomba háromféle ízben kerül forgalomba: egy csirkehúsos, a Poulet Royal, valamint két marhahúsos, Butcher Beef és Beef Bombay fantázianévvel. A német vállalkozó hazáján kívül Franciaországban, Belgiumban és Luxemburgban is talált már magának viszonteladókat. A tervek szerint heti tízezer üveggel kezdi meg a termelést, de ezt a mennyiséget a közeljövőben akár meg is háromszorozná.
Az ötletgazda természetesen tisztában van vele, hogy a termék nem mindenkinek fogja elnyerni a tetszését. Megérti, ha valaki visszariad attól, hogy folyékony halmazállapotú húst fogyasszon. Ugyanakkor hangsúlyozza, hogy a gyorsétkezdék, illetve az úton-útfélen kapható elviteles csemegék világában nem annyira az ördögtől való egy kutyafuttában is fogyasztható húsital.