Cikkünk a Miele támogatásával jött létre.
Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez... jut eszünkbe a jól ismert szellemeskedés. Jelen esetben a mondás fordítva igaz, ugyanis a Miele magyarországi bemutatótermét most a saját otthonunkban köszönthetjük. Ha az állításunk abszurdnak tűnik, járjuk csak be online a showroom-ot!
A virtuálisan megjelenő bemutatóterem maga egyébként nagyon is valóságos, ahogyan a helyiségekben megjelenő Miele-munkatársak is. Ők most képeken és videókon jelennek meg előttünk, és a videókra kattintva mesélnek nekünk arról a háztartási eszközről, amely megtetszett a virtuális nézelődés során.
Profin hozzák el a képernyőnkre a valóságot, mintha csak egy számítógépes játékban lennénk. Lehajolhatunk a mosó- és mosogatógépekhez, láthatjuk élethű arányaiban a háztartási berendezéseket, de akár ki is pillanthatunk az ablakon. Sőt, a hobbiszakácsok körében kedvelt, Kis Sándor séf által vezetett Miele Főzőiskola termében is megfordulhatunk most online.
A Mielét egyaránt méltatják a gasztronómiában dolgozó szakmabeliek és a high-end háztartási gépek kedvelői. És hogy miért az Immer besser, azaz a Mindig jobban a cég szlogenje? Megnézegethetjük az újdonságokat, és a Miele munkatársai most virtuálisan mutatják be a háztartási és professzionális konyhai és tisztító eszközöket.
Így igazodjunk el a Miele Showroomban:
Funkciók a bemutatóteremben sétálva:
- A fehér színű karikákkal ráközelíthetünk az adott pontra a teremben.
- A piros színű karikára kattintva úgy üdvözöl a Miele munkatársa, mintha valóban beléptünk volna az ajtón
- A kék színű karikákra kattintva „odamehetünk” a kiállított tárgyhoz: a felbukkanó buborék megnevezi kiállított eszközt, továbbkattintva részletes leírást kapunk, és meg is vásárolhatjuk
- Ha megjelenik a buborékban a Hogyan működik, hogyan használja? felirat, erre kattintva videón mutatják be a Miele munkatársai az eszközt
Ide kattintva nézzen körül a bemutatóteremben!
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.