Múlt héten már írtunk a Rosenstein Vendéglőről, akkor egy nemzetközi magazin oldalán voltak rájuk tömegek kíváncsiak. Legújabban pedig azzal hallatnak magukról, hogy kérdeznek a vendégeiktől, feltérképezve az igényeiket a várható nehezbb időkben.
Ahogyan írják: ha kérnek, természetesen adnak is, ezért éttermi ajándékutalványokat is sorsolnak a válazadók között. A kérdőívet azonban nem vitték túlzásba, senki nem emiatt fog szabadnapot kivenni emiatt.
Nem sok étterem volt, amely idén a járványhelyzet miatt kiszállítást hirdetett, és ezt komolyabb siker kísérte volna. Ami az éttermeknek kényszerhelyzet volt, és egy kedves gesztus, jellemzően nem ragadta magával a vendégeket. Nem így a Rosenstein, ahol a legnehezebb tavaszi hónapokon kívül is igény mutatkozott a kiszállított ételeikre. Hamarosan újra jelentkeznek ezzel a szolgáltatásukkal, de előbb feltettek egy-két kérdést a vendégeiknek.
A kérdőív itt elérhető.
Sok kérdőjelt okozott a Covid, és ki tudja, még mennyi mindent fog. A Rosenstein Vendéglő az egyik, akik nagyon rugalmasan reagáltak a lehetetlen helyzetre. Ételeiket heti menüben kínálták kiszállításra, és az elkövetkezendő időkben, úgy tűnik, csak tovább finomítanak az elviteles és házhoz jövő kínálatukon.
A válaszadók között ajándékutalványokat, szakácskönyveket és más, sajátmárkás termékeket sorsolnak ki, és egy kicsit súgnak is a többi étteremnek: a legjobb, amit tehet bárki a mai piacon, ha közvetlenül a fogyasztókhoz szól, és őket kérdezi.
Az előzzünk álló ősz és tél új kihívások elé állít vendéget, éttermest, mindenkit.
Olvassa el korábbi írásunkat is!
Rosensteinékkel indít az egy nap alatt félmilliós nézettséget elért Vice-videó
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.