Ilyen komisz ez a modern médiatér: Rod Ponton texasi ügyvéd nevét nem egy sikeres per révén ismerhette meg a nagyvilág, hanem egy Zoomon zajló szimpla tárgyalás kapcsán. A sztori ismert, a köztiszteletnek örvendő jogászok egyike egy szomorú arcú macska képében jelent meg az online eseményen, amit később közzé is tettek az interneten. Ponton ügyvéd kétségbeesett hangja és a kismacska szomorú, tanácstalan arca emlékezetes párost alkottak, miközben a tárgyalást lefolytató Roy Ferguson bíró higgadt segítőkészséggel próbálta rávezetni a valóságban őszülő halántékú ügyvédet a megoldásra, miszerint egy kismacskás filter uralkodott el a Zoom-profilján.
Miközben egy világ nevetett a bírósági jeleneten, a résztvevők meghökkentő komolysággal kezelték a helyzetet, és senki nem röhögte el magát. Nem hiába, bíróságra nem szórakozásból jár az ember.
Nem vagyok macska!
A derűs egy percben elhangzott „I'm not a cat" (nem vagyok macska!) mondatra gyorsan lecsapott egy amerikai alkoholos üdítőgyártócég, és megszületett a Mike's Hard Lemonade I'm Not a Cat-szériája. Az italhoz és a reklámszerepléshez magát Rod Ponton ügyvédet kérték fel, a dobozos limonádé felpattintásának pillanata pedig a Zoom-meeting utáni fiktív jelenet, amikor is a macskaként egyedül maradt ügyvéd egy kis vigaszlimonádé mellett dönt. A poén közel sem akkora, mint az eredeti, kár, hogy nem tudták még egy körrel megfejelni.
A Mike's Hard Lemonade vodkás limonádéit '96-ban vezették be a kanadai piacra, '99-ben aztán az Egyesült Államokba is. 3,2 és 5 százalék alkoholtartalmú italokat gyártanak, időközben pedig a vodkát gluténmentesített malátaalapú alkoholra cserélték. A szénsavas alkoholos üdítők piaca Amerikában egy igazi sikertörténet az elmúlt évtizedekben.
Itt az eredeti videó:
És a hard limonade reklám:
Ne hagyja ki korábbi írásunkat sem!
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2023-ban.