Időről időre felbukkannak efféle "dreamjob" ajánlatok. Az internetnek köszönhetően ma már pillanatok alatt befuthatják a jól ismert platformokat, óriási publicitást adva egy-egy jól kitalált marketingötletnek – pontosabban az azt megvalósító vállalkozásnak.
Ilyen volt a Bombay Sapphire gin által támogatott mostani akció is. Egy szerencsés kiválasztottat utaztatnak "80 nap alatt a Föld körül", a munka elnyerője pedig egy barátját is magával viheti a többhónapos útra. Bizony, a Mr. Fogg's koncepciója ennyire koherens, nem csak a viktoriánus stílusjegyek jellemzik a bárokat, de tartják is magukat az ő Jules Verne-i mítoszukhoz.
Jules Verne francia író 1873-ban megjelent kalandregényét idézi meg a munka (munka?!) is. A kalandos kedvű felfedezőnek érintenie kell Bombay-t, Hongkongot, New Yorkot, San Franciscót, Párizst, Mumbait, Lisszabont is (értelemszerűen nem ebben a sorrendben), de különös munkafeltétel a klasszikus regény elolvasása is. Nem hagyják feladat nélkül a munkát elnyerő párost az utazás idején: különleges összetevőket (leginkább növényeket, gyógynövényeket) kell felkutatniuk a világjárás során, és persze gint, majd még egy kis gint inniuk. A kampányt jól kiötlötte a marketingcsapat, az utazás során begyűjtött hozzávalókból készítenek majd a legújabb Mr. Fogg's bár bartenderei egy speciális koktélt, az utazásról pedig nyilván viktoriánus (haha!) Facebook- és Instagram-posztok születnek majd.
A jelentkezés már lezárult, tehát ez nem egy jelentkezésre buzdító cikk, sokkal inkább egy kérdésfelvetés, hogy melyik reklámozási forma korrektebb: amikor a reménybeli fogyasztó elé teszik egy üveg gin képét, és a hagyományos módon próbálják eladni a termékeket, vagy ha Jules Verne világával és álomúttal kecsegtetve akarnak gint és koktélbárt promótálni.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.