A Tourism Queensland nem egyszerű álláshirdetésnek szánta a felhívást. Jól megtervezett marketingkampányként be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Számokban: a kampány teljes költsége egymillió USA dollár volt, de mérhetően hetvenmillió dollár értékű globális elérést biztosított a szervezetnek. 2009 óta megszaporodtak a hasonló hirdetések, álomfizetést vagy nagy értékű nyereményeket ígérve.
A BBC új sorozata olyan kezdő szakácsok jelentkezését várja, akik utazni is nagyon szeretnek. Méghozzá a világ egyik legizgalmasabb, gasztronómiai szempontból is nagy változatosságot mutató helyére, a mexikói Tulumba. Oda, ahol három éve René Redzepi pár hétre beköltözött a dzsungelbe, egy olyan pop-up éttermet rittyentve közel ötven napra, ahol hatszáz dollárba került egy menü.
A felhívás szerint nincs szükség hatalmas szakmai tudásra, csak nyitottságra és tehetségre. Nem számít a tapasztalat vagy a referencia sem, jelentkezhet az utcai kürtőskalácssütőktől a nagykonyhai alkalmazottakig bárki, akit inspirál a nyeremény. Egyelőre nem árulták el, mennyi pénzről lehet álmodozni, csak azt tudjuk, hogy a gasztrovilág meghatározó alakjaival találkozhatnak a szerencsések.
A vállalkozó kedvűek ezen a címen kérhetnek további információt: [email protected]
A brit média úgy tűnik, a konyhában igyekszik enyhíteni a brexit/megxit és a koronavírussal kapcsolatos hírek által keltett hullámmokat, ugyanis Gordon Ramsay is csapatot toboroz Future Food Stars című műsorához.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.