A kampány során a legszélsőségesebb előítéletekkel próbálja felhívni a figyelmet az egész rendszer legnagyobb kérdésére, a bizalmi helyzet kialakítására és a bennünk lévő előítéletek ledöntésére. Komoly téma, de önkritikával, viccesen reflektálnak a fejekben élő sztereotípiákra.
"Úgy érezzük kétféle ember van: aki rajong majd a Yummberért és soha nem tapasztalt élménnyel tér haza, ismét akarja, és úgy gondolja, valami igazán újat és előremutatót tapasztalt meg. A másik pedig, aki borzadva mondja, hogy teljesen elképzelhetetlennek tartja, hogy idegenekhez felmenjen ebédelni, vacsorázni (vagy akár reggelizni), de pont ugyanígy rémálomnak tartja, hogy feljöjjenek hozzá vadidegenek enni.
Ez ugyan csak egy alkalmazás, de a szenvedélyről szól, a szenvedély pedig időnként nem nélkülözi a szélsőségeket sem. A kampányban ezt igyekeztünk megjeleníteni. Itt nincs helye kedves, helyes képeknek, szimpatikus, behízelgő reklámfotókkal, - holott megjegyezem a Yummberben főző konyhák rendkívül helyes emberek és nagyszerű körülmények között látják vendégül a yummberezőket - de tény, hogy mindenkire várhatnak szélsőséges élmények. Erre igyekeztünk felkészíteni a közönséget."
A fotósorozat mellé olyan videókat készítettek, ahol:
Skinhead a zsidó konyha remekeit fogyasztja
Transzvesztita szalonnázik és a Keresztény Életet lapozgatja
Fekete férfi a magyar konyhával ismerkedik, nagyon nevet, és Magyar Krónikát lapozgat
Roma férfi, sushi, Budapest Times. Mission Accomplished
Zsidó férfi, malac, Nemzeti Sport. Felelősek vagyunk.