Hirdetés
Hirdetés

Virtuális valóságos vacsora Carlucciónál

SZERZŐ: DiningGuide
2016. november 21.
“A teljesen megújult étlap, az új generációs üzletek és a megújított arculat mind hatalmas változást jelent a Carluccio életében. Az ételhez, az étkezéshez való viszonyunk is sokat változott a brand 17 évvel ezelőtti indulásához képest, és már nem csak arról szól, hogy finom legyen az ennivaló. Ma ennél összetettebb élményt keresünk egy vacsorában is, és […]
Hirdetés

“A teljesen megújult étlap, az új generációs üzletek és a megújított arculat mind hatalmas változást jelent a Carluccio életében. Az ételhez, az étkezéshez való viszonyunk is sokat változott a brand 17 évvel ezelőtti indulásához képest, és már nem csak arról szól, hogy finom legyen az ennivaló. Ma ennél összetettebb élményt keresünk egy vacsorában is, és ez új technológiákat is jelent” – állítja Neil Wickers, az angliai Carluccio lánc vezérigazgatója. Ennek szellemében novemberben az angliai Carluccio-éttermekben 50 ezer 3D-s headsetet osztanak szét, amiket vacsora közben kell fölvenni, és a vendégek máris úgy fogják érezni, hogy nem is a ködös Angliában, hanem a napos Taorminában költik el a vacsorájukat. A különleges élményhez a vendégeknek le kell tölteniük a telefonjukra egy videót az étterem youTube-csatornájáról, majd a headsetjükhöz csatlakoztatni a telefont, és a virtuális valóságban ott fognak ülni a szicíliai tengerparton.
A kampány arra is jó, hogy teszteljék, van-e fogadókészség az első hallásra kissé bizarr újításra az éttermekben.
14884695_1168375186583515_6376226194154268813_o

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram