Mesterszakács által összeállított menü a business class-en, speciális választék felárért az economyn, speciális étkezési igények teljesítése – ha valaki időben, az utazás előtt megrendeli. A Japan Airlines üzleti osztályán utazóknak nagyon látványosan összepakolt bento boksz jár, a Singapore Airlines-ról szóló videóban úgy mutatják be a konyhát, mintha nem is ezreknek főznének naponta, hanem egy fine dining étteremhez tartozna.
https://www.instagram.com/p/Br-rl16AdX0/?utm_source=ig_embed
A hirdetéseken csodálatos tányérokat láthatunk, a valóságban jön a kis, műanyag tálca a lefóliázott melegétellel, ami nem mindig néz ki úgy, mint a reklámfotón. Egy új Instagram-fióknak köszönhetően azonban nincs több titok és meglepetés.
https://www.instagram.com/p/Bs5p-xbgdxf/
Az @airplanefoodselfie fióknak végtelenül egyszerű a koncepciója: készítsünk egy fotót a repülős kajánkról, küldjük el nekik a dátummal és a járatszámmal együtt, a fiók követői – akik jelenleg több mint tízezren vannak – egytől tízig értékelni fogják.
https://www.instagram.com/p/Bsx7pRoFjbA/
A légitársaságok közt nyilván vannak különbségek. Az Etihad Airways (Egyesült Arab Emírségek) nemzetközi járatainak első osztálya például jobban felszerelt minőségi porcelánnal és poharakkal, mint egy közepes méretű, budai társasház...
https://www.instagram.com/p/Brah1QVAYsI/?utm_source=ig_embed
De maradjunk csak a valóság talaján. Helyesebben mondva felhői fölött. Általában a vége az, hogy kétfajta ételből választhatunk. Ha szerencsénk van, és nem fogy el az egyik, amíg odaér hozzánk a személyzet, még felteszik nekünk a „chicken or pasta” kérdést, majd imádkozzunk, hogy az előttünk ülő nem gondolja úgy, hogy a rómaiak mintájára csakis félig fekvő helyzetben bírja elfogyasztani csirkéjét vagy tésztáját.
Itt lehet csatlakozni.
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.