Gyorsan, jót enni, megfizethető áron – össze lehetne hozni a hármat? Lehetne jobb éttermi élményt nyújtani mindennap, elérhetően, mindenkinek? Ezek a kérdések merültek fel 2 évvel ezelőtt a BELLOZZO® magyar kitalálóinak fejében. A tervezőmunka alatt megszületett a megoldás - a valódi, mindennapi olasz konyha, amelynek három kulcsszava: frissesség, minőség, egyszerűség.
Az étlapon tészták, pizzák, saláták és desszertek közül választhatnak a vendégek, amelyek között a klasszikus ízek mellett más olasz ételkülönlegességeket is kipróbálhatunk. Három ikonikus termékük van, a pestos, a gorgonzolás és a bolognai, amelynek raguját hat órán át főzik. A látványkonyhában azonban 3-5 perces várakozás után már a tányérokra kerülnek az ételek. Ez idő alatt a tálcán lévő alapanyagtérképet böngészhetjük, amelyen fellelhetjük az étterem receptjeinek származási helyét.
„A tervezőcsapat a „wow” érzést kereste az ételek minőségében, a csomagolásban, a munkaruhában, de a vizuális megjelenés minden más területén is tökéleteset akartunk alkotni. Olyan helyet álmodtunk meg, ahol friss alapanyagokból készülnek az igazi olasz ételek, gyorsan és mindenki számára elérhető áron. Úgy gondoljuk, az igazi étel mer egyszerű lenni, szenvedéllyel, odaadással és odafigyeléssel készül, amit érezni az ízén. Friss, minőségi, olasz - ez a BELLOZZO®”– mondta el Dara Zsolt, a The Fusion Group vezérigazgató-helyettese.
2015. november 24-én megnyitotta kapuit az étterem, amely azzal a nem titkolt szándékkal jött létre, hogy az elsőt majd követi a második, harmadik, lassan behálózva az országot és akár Európát is.