Hirdetés
Hirdetés

Tejszínhabos–savanyú uborkás „várandós burgereket” dob piacra az egyik legnagyobb hamburgermulti

SZERZŐ: DiningGuide
2022. május 5.
Összesen kilenc „várandós Whoppert” alkottak meg a Burger Kingnél, amikben tényleg mindent kombináltak egymással, ami a csövön kifér. 
Hirdetés

Tükörtojás banánnal? Gyümölcsös pite marhahússal? Savanyúság tejszínhabbal? Sok várandós kismamák sajátossága, hogy efféle kombinációkat kívánnak meg, és olthatatlan vágyat éreznek a bizarr ételpárosítások iránt. A sóvárgás egy-egy étel után – valljuk be – nem feltétlenül csak az állapotos nők számára ismerős. Anyák napja alkalmából azonban a Burger King erre a főként a terhességhez köthető szokásra épített a kedélyeket borzoló reklámkampányt.


Olvassa el korábbi cikkünket is!


Míg itthon május első vasárnapján köszöntjük az édesanyákat, addig sok más országban, így Amerikában és Németországban is május második vasárnapja az övék. A virágárusokon és édességgyártókon kívül ezt az alkalmat egyelőre talán még kevesebb cég használja ki arra, hogy feltüzelje a vásárlási kedvet.

A Burger King szokatlan reklámkampányát, melyet a várandós nők legendáss kívánóssága ihletett, jövő vasárnapra, május 8-ra időzíti. Aznap Berlin bizonyos Burger King éttermeiben lesznek elérhetőek a cégcsoport által csak Pregnancy Whoppers-re keresztelt burgerek. Összesen kilenc „várandós Whoppert” alkottak meg a Burger Kingnél, amikben tényleg mindent kombináltak egymással, ami a csövön kifér.

Forrás: www.adsoftheworld.com

Tény, hogy az állapotos nők körében a furcsa szokások az étkezést illetően nem ritkák– kezdve a jégkockák ropogtatásától, az éjszaka közepén savanyúságból való falatozásig-bizonyára mind hallottunk már érdekes történeteket erről. Nem csak az átlagembert, de a kutatókat is foglalkoztatják ezek a különös étkezési rituálék, így több felmérést is végeztek már terhes nők körében a kívánóssággal kapcsolatban és a Burger King Németország is elvégezte a sajátját.

A várandós nők és anyák körében végzett reprezentatív felmérés feltárja a kívánósságot övező mítoszt: a megkérdezett nők 58%-a számára ez jól ismert jelenség. 76%-uk szerint pedig lehetetlen ellenállni ennek a vágynak. Ilyenkor a nők több csokoládét (55%), süteményt (53%) chipset (47%), valamint olyan gyorsételeket esznek, mint például a hamburger (51%). Ezt a kutatást felhasználva, mely a különös ételkombinációk népszerűségéről is információval szolgált, az étteremlánc a legkedveltebbekből összeállított egy anyák napi menüsort. Reklámjukban az a kismamák a legvadabb összeállításokról mesélnek, amikre a terhességük alatt és után vágytak, majd kis is próbálhatják az ezeket tartalmazó Whoppereket.

Forrás: www.adsoftheworld.com

Legyen szó édes, sós vagy épp mind a két ízt ötvöző kívánságról, akik szeretik az extrém ételkísérleteket, nem fognak csalódni: az egyik változat vanília fagylaltot és olajbogyót tartalmaz, emellett találkozhatunk még uborka lekvár kombinációval, savanyúsággal és tejszínhabbal, banán és a tojás párosával, eperfagylat és sültkrumpli duójával és almaszósszal spékelt halrudacskákkal is.

Ez nem az első különös reklámkampánya a Buger Kingnek: tavaly, a nemzetközi nőnapon, március 8-án a cég brit egységének félreérthető hirdetésével találkozhattunk Twitteren. Reklámjukban azt hirdették (kicsit magyartalan fordításban), hogy „A nők a konyhához tartoznak.” A szerencsétlen kijelentés érthető módon hatalmas port kavart. Jóllehet, később tisztázták, hogy a provokatívra sikerült mondattal csak arra akartak utalni, hogy Nagy-Britanniában a konyhai alkalmazottak és a séfek mindössze 20%-a nő, a cég pedig célirányos támogatásokkal szeretett volna változtatni a helyzeten. A posztot végül törtölték, és elnézést kértek vásárlóiktól.

Kérdéses, hogy az új kampányt, ami nem kevésbé figyelemfelkeltő, hogy fogadják majd a vendégeik, hiszen most is a sztereotípiák és a humor mezsgyéjén táncolnak.

Források: 1, 2

Tovább olvasok:

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram