Hirdetés
Hirdetés

Starbucks-rajongók, figyelem! 1000 dolláros kávéivó pályázatot hirdettek

SZERZŐ: DiningGuide
2019. szeptember 17.
Sokáig csak amerikai filmekből lehetett ismerős az életérzés: reggel munkába menet vagy ebédszünetben egész máshogy csúszik a kávé, ha az a bizonyos zöld-fehér hableány logó díszeleg a látványosan a kezünkben tartott kávéspoharunkon. A Starbucks kávézólánc multi létére kultstátuszt élvez – a Business.org oldal erre a jelenségre reflektál a Starbucks-hívőkhöz intézett felhívásában.
Hirdetés

Egyhónapos álommunkát hirdetett a Business.org kávé-, azon belül is Starbucks-rajongóknak. A feltételek között legalábbis szerepel, hogy a jelentkezőnek "Starbucks-függőnek" kell vallania magát, hogy az esélyesek között legyen. Az egyhónapos kihívásnak eszmei üzenete van: a multilánc kávéit kell ez időre helyi, kis kávézók italaira cserélni, és folyamatos beszámolót nyújtani az élményről közösségi média felületeken. Nem titkolják a pályázat meghirdetői, hogy az aktív közösségimédia-jelenlét előnyt jelent a pozíció betöltéséhez.

Őszinte véleményt és élménybeszámolót várnak: miben jobb, miben rosszabb, miben más a helyi kávézókat felkeresni a napi dózisunkért?

A feladat nem tűnik megugorhatatlannak. Minimálisan nyolc kávézót kell felkeresni a hónap alatt, kóstolni, lefotózni a kávét, feljegyezni a vásárlói tapasztalatokat, leszűrni a benyomásokat – és messzire kerülni a Starbucks kávézókat. Kíváncsiak volnánk, hogy a Starbucksnál mennyire értékelik ezt a kihívást, mindenesetre a helyi tulajdonban lévő kisvállalkozások támogatása valóban nemes cél.

Jelentkezni szeptember 30-ig lehetséges a kávéivó posztra, akár Magyarországról is. Itt lehet jelentkezni.

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram