Hirdetés
Hirdetés

Sárközi Ákos prémium hazai húsok márkanagykövete lett

SZERZŐ: DiningGuide
2020. május 27.
Sárközi Ákossal a közeljövőben a Master Good Tanyasi csirke márkanagyköveteként találkozhatunk. A Michelin-csillagos étterem élén álló séf olyan magyar csirkehús népszerűsítését támogatja, amely minőségében a topgasztronómiában is megállja a helyét, mindemellett a vásárlók széles köre számára elérhető.
Hirdetés

Cikkünk a Master Good támogatásával készült.

Neves séfek világszerte adják a nevüket élelmiszer- és italmárkákhoz. Személyiségük és stílusuk szerint képviselnek csak kevesek számára elérhető csúcsmárkákat épp úgy, mint lakossági termékek népszerűsítését. Igazán szerencsés együttállás, amikor egy híresség olyan termékhez adja a nevét és szakmai ázsióját, amelyet valóban hitelesen is tud képviselni. Ha a másik oldalról ehhez egy olyan hazai vállalkozás terméke csatlakozik, amelyre joggal lehetünk büszkék nemzetközi szinten is, azzal a fogyasztók választását is segítheti egy jónevű szakember.

Sárközi Ákos azon kevés magyar séfek egyike, akinek országos ismertségre és közkedveltségre sikerült szert tennie. A Michelin-csillagos Borkonyha, valamint a szintén topétterem Textúra executive-chefje több alkalommal nyerte el a Dining Guide Év Séfje és Év Étterme díját.

A Master Gooddal való együttműködésben felhívja az étkezésükre igényes vásárlók figyelmét: ma már országos áruház- és üzletláncokban is könnyen elérhetők prémium csirkehúsok.

A séf évtizedes viszonylatban kampányol a minőségi húsok mellett, az éttermekben pedig specialitásait jelentik a hagyományos magyar húsételek és a belsőségekből készült fogások. Kizárólag olyan márkához adja a nevét, amelyet Michelin-csillagos éttermük konyháján is szívesen használ.

Áttörés a minőségi magyar csirkehús széles körű elérhetőségében

Mára jelentősen megnőtt a tudatosan vásárlók és étkezők száma Magyarországon is, a húsfélék beszerzése pedig különösen kényes kérdés sokak számára. Sokáig csak elvétve működtek olyan hentesek és egyedi delikáteszüzletek, ahol szabadtartású csirkéhez lehetett hozzájutni, általában csak a hét egy-két napján, vagyis a folyamatos és széles körű ellátottság a legkevésbé sem volt biztosított.

Egyre több fogyasztó választását befolyásolják azonban az állat tartásának, nevelésének körülményei, az ebből származó hús minősége, tisztasága, összetétele és ízélménye. A Master Good Tanyasi csirke márkanév ma már hivatkozási alap a kiváló minőségű csirkehúsok piacán, de sokan nem tudják, hogy a Tanyasi csirke-termékcsaládot eredetileg egy magyarországi cég, a kisvárdai székhelyű Master Good állítja elő, immár közel két évtized óta.

Friss levegő, mozgás, napfény és hosszú nevelési idő az egészséges csirkehúsért

A Master Good Tanyasi csirke ötvözi az előző gazdálkodó generációk házi csirketartásának tradícióit és a legmodernebb húsipari technológiákat. A Master Good termékei pedig hazánkon kívül összesen mintegy 40 országban keresettek.

A minőségi csirkehús színe, textúrája, mérete és ízélménye is eltér a tömegesen nevelt, úgynevezett brojler- csirkééktől. A szabadon tartás, a természetes napfény, a hosszú, 81 napos nevelési idő garantálja a hús egészséges és minőségi mivoltát. Ezek az izmosabb, kisebb, ízletes csirkék 16%-kal kevesebb vizet tartalmaznak.

A kiváló magyar terméket országos terjesztési hálózatokban, elérhető áron lehet beszerezni.

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram