Az értékeléseket azok eredeti írása szerint közöltük, melyek nem minden esetben követik a helyesírás szabályait.
Felháborodott vendégek és nagyon felháborodott vendégek. Ki éhesen, ki gyomorrontással tért haza, és az étteremértékelő platformokon nem ritka a verbális adok-kapok, sőt a vendég megalázása sem a vendéglátó (!) részéről.
"21 óra 40 perckor véletlenül megzavartam a csókolózásban a bárpultos hölgyet a pincér fiúval aki zavarodottan kérdezte éppen arra járó kollegináját, hogy 'nyitva vagyunk-e' mire az közölte, hogy zárva van a kassza. A nyitvatartás szerint 23 óráig van nyitva ma."
Míg az egy Michelin-csillag séfek és étteremtulajdonosok dédelgetett álma, az egy csillag inkább csak a rémálma. Persze már akinek, hiszen a magyar vendéglátás legsötétebb bugyraiban a felháborodott vendéget a tulajdonos kioktatja, netán el is tanácsolja étterme látogatásától.
A magyar nyelv leleményessége és sokszínűsége azonban a panaszáradatból is átszüremlik, egyes vendégek egycsillagos értékeléseit kísérő, csalódott sorai pedig haikugyűjteménybe kívánkoznak.
"Jó csak rossz"
"Zarvavan, kinyitjak odamegyek bezarjak. Koszonom."
"Hízlal."
"Majdnem meghaltam"
"Nincs buborék éjszaka a kolaba"
Kellemes böngészést az @egycsillag egycsillagos etűdök Instagram-oldalán!
Tovább olvasok:
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2023-ban.