Hirdetés
Hirdetés

Megkérdezné a pincért, mit ajánl? Hát, ebben a pekingi étteremben nem tudja

SZERZŐ: DiningGuide
2016. január 4.
Évekkel ezelőtt berobbant a gasztronómiába az érintőképernyős rendelés elterjedése. Itthon leginkább a londoni Inamo étteremről hallottunk – a magyar kaja.hu- után -, de az Abu Dhabi-i Ebony vagy az iCafé is már használja a rendszert éppúgy, ahogy a Cipruson található Oshi.
Hirdetés

A pekingi Renrenxiang étterem nem is nevezhető túl merész vállalkozónak, amikor a napokban bejelentette, hogy a nemrég kifejlesztett On We Chat programot alkalmazva, ezentúl pincérek nélkül folytatja tovább a mindennapokat. A program ugyanis lehetőséget ad az étterem vendégeinek, hogy mobilon keresztül rendeljenek az étlapról, visszajelzésként kapnak egy sorszámot, ami miután elhangzik a hangosbemondón, kész is a rendelt fogás.
Liu Cseng, a tulajdonos további lelkesedése az igazán szembetűnő: a jövőben azt tervezi, ő lesz az egyetlen hús-vér ember a Renrenxiang-ban. Mindenkit vagy robottal, vagy programmal, vagy bármi mással helyettesít, költséghatékonyság címszó alatt. Ezek a tervei nem alaptalanok, hiszen Kínában már van olyan étterem, ahol robotok szolgálnak fel a pincérek helyett és 2012 óta van olyan hely az országban - Haohai étterem -, ahol a konyhában is robotok főzőcskéznek.

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram