A pekingi Renrenxiang étterem nem is nevezhető túl merész vállalkozónak, amikor a napokban bejelentette, hogy a nemrég kifejlesztett On We Chat programot alkalmazva, ezentúl pincérek nélkül folytatja tovább a mindennapokat. A program ugyanis lehetőséget ad az étterem vendégeinek, hogy mobilon keresztül rendeljenek az étlapról, visszajelzésként kapnak egy sorszámot, ami miután elhangzik a hangosbemondón, kész is a rendelt fogás.
Liu Cseng, a tulajdonos további lelkesedése az igazán szembetűnő: a jövőben azt tervezi, ő lesz az egyetlen hús-vér ember a Renrenxiang-ban. Mindenkit vagy robottal, vagy programmal, vagy bármi mással helyettesít, költséghatékonyság címszó alatt. Ezek a tervei nem alaptalanok, hiszen Kínában már van olyan étterem, ahol robotok szolgálnak fel a pincérek helyett és 2012 óta van olyan hely az országban - Haohai étterem -, ahol a konyhában is robotok főzőcskéznek.