A hely jól illeszkedik a mostanában annyira divatos, Chelsea nevű városrész fiatal, jómódú, újító és tudatos lakóinak igényeihez,
a szeszfőzde egyben bár is, ahol kóstolni lehet,
de alkalmas rendezvényekre, kiállításra is.
Mikor az Our/Vodka tulajdonosai egy napon váratlanul felhívták, és megkérdezték, volna-e kedve egy szeszfőzdét menedzselni. Először azt hitte, hogy a barátai szórakoznak vele, annyira hihetetlennek tűnt számára a megkeresés.
Gyorsan rájött, hogy nem egy italt, hanem magát a New York-i hangulatot kell eladnia.
Asa nem hagyta békén a többieket a gondolattal, hogy kellene egy nemzetközi, globális italmárkát csinálni. De olyat, ami karakteres, megkülönböztethető helyi gyökerekkel rendelkezik mindenhol, ahol megjelenik.
Aranyos, de nem túl életszerű start-upötletnek tartották, ezért nem is lekesedtek érte azonnal a bevonni kívánt szakértők és befektetők.
A globális italcégek az egyformaságra törekednek, a kis mikrofőzdék pedig az egyediségre.
Működési modelljük és karakterük annyira eltérő, hogy elképzelhetetlennek tűnt világaikat összeérinteni. Két év tervezést követően mégis beállt mögéjük üzleti partnernek egy nagy italcég, a Pernod Ricard.
Előrelátásról árulkodik, ahogy feleszméltek, hogy az egyre szaporodó számú mikrofőzdék átalakítják az ízlést és az igényt, és emiatt a lomha, nagy cégek egyre több fogyasztót veszítenek el.
Fotók forrása.