Felkapcsolódó ünnepi fények, száncsengő, hópelyhek, karácsonyi zene. A Burger King gyorsétterem ünnepi díszben köszönti az év végét, a rövid ujjú pólóban és kivétel nélkül arcmaszkban megállított járókelők (avagy statiszták) pedig mind egyet is értenek. Lapozzunk inkább egyet a naptárban, elég volt 2020-ból.
A cég néhány emlékezetes reklámpillanata az elmúlt évekből szintén az volt, amikor aktuális ügyekre reagáltak. Emlékezzünk rá, amikor idén év elején a "brexitelő" hercegi párt, Meghan Markle-t és Harry herceget részmunkaidős állásajánlattal kínálták Kanadában, a család egzisztenciális függetlenedése jegyében.
Tavaly pedig arra is reagáltak, amikor az Art Basel múzeumban (Miami) egy fickó levette a szigszalaggal falra ragasztott – egyébiránt 36 millió forintot érő műalkotást –, egy banánt, és megette. Utóbb kiderült, hogy nem egy éhes és/vagy művészetet nem tisztelő múzeumlátogató kebelezte be a kiállítási tárgyat, hanem egy performanszművész adott viszontválaszt a kortárs alkotásra.
A 2020-as évhez valóban nem árt némi humor, és még csak félidőben járunk.
Olvassa el korábbi írásunkat is!
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.