Múlt héten már írtunk a Rosenstein Vendéglőről, akkor egy nemzetközi magazin oldalán voltak rájuk tömegek kíváncsiak. Legújabban pedig azzal hallatnak magukról, hogy kérdeznek a vendégeiktől, feltérképezve az igényeiket a várható nehezbb időkben.
Ahogyan írják: ha kérnek, természetesen adnak is, ezért éttermi ajándékutalványokat is sorsolnak a válazadók között. A kérdőívet azonban nem vitték túlzásba, senki nem emiatt fog szabadnapot kivenni emiatt.
Nem sok étterem volt, amely idén a járványhelyzet miatt kiszállítást hirdetett, és ezt komolyabb siker kísérte volna. Ami az éttermeknek kényszerhelyzet volt, és egy kedves gesztus, jellemzően nem ragadta magával a vendégeket. Nem így a Rosenstein, ahol a legnehezebb tavaszi hónapokon kívül is igény mutatkozott a kiszállított ételeikre. Hamarosan újra jelentkeznek ezzel a szolgáltatásukkal, de előbb feltettek egy-két kérdést a vendégeiknek.

A kérdőív itt elérhető.
Sok kérdőjelt okozott a Covid, és ki tudja, még mennyi mindent fog. A Rosenstein Vendéglő az egyik, akik nagyon rugalmasan reagáltak a lehetetlen helyzetre. Ételeiket heti menüben kínálták kiszállításra, és az elkövetkezendő időkben, úgy tűnik, csak tovább finomítanak az elviteles és házhoz jövő kínálatukon.
A válaszadók között ajándékutalványokat, szakácskönyveket és más, sajátmárkás termékeket sorsolnak ki, és egy kicsit súgnak is a többi étteremnek: a legjobb, amit tehet bárki a mai piacon, ha közvetlenül a fogyasztókhoz szól, és őket kérdezi.
Az előzzünk álló ősz és tél új kihívások elé állít vendéget, éttermest, mindenkit.
Olvassa el korábbi írásunkat is!
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.