Hirdetés
Hirdetés

Kettő lett, maradhat?!

SZERZŐ: DiningGuide
2017. június 12.
Senki sem szereti, ha az étteremben nem azt kapja, amit rendelt. A vendégek általában nem hagyják szó nélkül, ha mégis van uborka a burgerban, pedig direkt kérték, hogy ne legyen. Épp ezért meglehetősen különleges üzleti koncepció, amelyben borítékolhatóak a folyamatos tévedések. Ennek ellenére egy vadonatúj tokiói pop up étteremben pontosan ez valósul meg, ugyanis az […]
Hirdetés

Senki sem szereti, ha az étteremben nem azt kapja, amit rendelt. A vendégek általában nem hagyják szó nélkül, ha mégis van uborka a burgerban, pedig direkt kérték, hogy ne legyen. Épp ezért meglehetősen különleges üzleti koncepció, amelyben borítékolhatóak a folyamatos tévedések. Ennek ellenére egy vadonatúj tokiói pop up étteremben pontosan ez valósul meg, ugyanis az étterem csak olyan alkalmazottakat foglalkoztat, akik demenciában szenvednek. A vendégek pedig már a rendelés pillanatában tudják, hogy majdnem biztosan mást fognak kapni, mint amit kértek. A különös étterem Tokio Toyosu negyedében nyílt néhány nappal ezelőtt, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a demenciára, és csökkentse a mentális betegségben szenvedők megbélyegzettségét. A szokatlan koncepciót hatalmas érdeklődés övezi, így az ötletgazdák már a következő pop upot tervezik, amelyet az Alzheimer kór világnapján, szeptember 21-én terveznek megnyitni.
Végezetül egy nem elhanyagolható részlet: a személyzet imádja a munkát az étteremben.
A cikk forrása ITT található.
 

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram