Bár a 2016-os csokimegszorítást akkoriban is átmeneti megoldásként aposztrofálta a Mondelez International, mára ők is belátták, hogy a svájci csokoládémárkának a lehető legrosszabbat tették azzal, hogy közröhej tárgya lett.
110 évvel ezelőtt ebben a formában indult hódító útjára. A forma és az alapvető összetevők azóta sem változtak.
A XX. század egyik ikonikus édessége lett a svájci hegycsúcsokat megidéző mézes, mandulás nugátos csokoládé.
Amiből idén egyébként jégkrémet is kiadtak.
Az alapanyag-drágulás és az angol font 2016-os gyengülése miatt lett foghíjas a legendás édesség. Most viszont úgy döntöttek, hogy megemelt áron, de visszatérnek az eredeti formához, sőt ha teljesíti a gyártó az ígéretét, az (egyik méretében) 170 grammról 150 grammra redukált csokoládé 200 grammosan fog visszatérni az eredeti "hegycsúcssűrűségre."
Egy kis retrospektív a 2016-os csökkentés bejelentése után keletkezett mémekből.
Egy kis Toblerone-vásárlói pesszimizmus:
Mi lesz a következő, a KitKat?!
Egy megoldási javaslat az érthetetlenül szélessé lett csokoládéközök kihasználására.
Már a csokoládéba is beette magát a politika.
Egy kellőképpen populista megközelítésben...
+1 Kommentár nélkül.