Hirdetés
Hirdetés

"Ez a poháralátét régen autó volt"

SZERZŐ: DiningGuide
2017. április 5.
A torontói Emerent Ray nevű bár tulajdonosai ötletesen és meghökkentően hívják fel a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. A tálcák és a söralátétek olyan újrahasznosított autók karosszérájából készülnek, amelyek ittas vezetés miatt soha nem tértek haza. A tárgyak nemcsak a bár berendezését képezik, hanem egy komoly kampány (amelynek címe: Arrive Alive, Drive Sober, azaz: Érkezz meg […]
Hirdetés

A torontói Emerent Ray nevű bár tulajdonosai ötletesen és meghökkentően hívják fel a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. A tálcák és a söralátétek olyan újrahasznosított autók karosszérájából készülnek, amelyek ittas vezetés miatt soha nem tértek haza.

A tárgyak nemcsak a bár berendezését képezik, hanem egy komoly kampány (amelynek címe: Arrive Alive, Drive Sober, azaz: Érkezz meg élve, vezess tisztán!) részeként készültek a kanadai Rethink nevű ügynökség segítségével. Hatásos és vizuálisan azonnal működik a célzás. A néhány pohár sörre a bárba beülő vendégek „megerősítésként” még matchbox-roncsokat is kapnak ajándékba, melyek láttán – legalábbis ebben bíznak a kampány kitalálói – garantáltan elmegy a kedvük attól, hogy részegen volán mögé üljenek.

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram