Hirdetés
Hirdetés

A cold brew lehet a válasz a kávépiaci visszaesésre?

SZERZŐ: DiningGuide
2017. szeptember 27.
Piaci elemzők szerint a cold brew jelentősége jóval nagyobb annál, mintsem csak egy trendi kávékészítési módról beszéljünk róla. Nagyon úgy néz ki, hogy éppen az úgynevezett "hidegkávék" forrósítják fel éppen a piacot, és ez a tendencia nem csak a nyári időszakra korlátozódik. A gazdasági és pénzügyi információkra szakosodott hírügynökség, az amerikai Bloomberg szerint a cold brew jelenségre érdemes odafigyelnie […]
Hirdetés

Piaci elemzők szerint a cold brew jelentősége jóval nagyobb annál, mintsem csak egy trendi kávékészítési módról beszéljünk róla. Nagyon úgy néz ki, hogy éppen az úgynevezett "hidegkávék" forrósítják fel éppen a piacot, és ez a tendencia nem csak a nyári időszakra korlátozódik.
A gazdasági és pénzügyi információkra szakosodott hírügynökség, az amerikai Bloomberg szerint a cold brew jelenségre érdemes odafigyelnie a kávépiacnak.
Amerikában a kávéfogyasztás növekedése általában véve lelassult, az egyedüli kivételt a cold brew jelenti. Míg 2017-re a teljes kávéfogyasztás 1,5 százalékkal nőtt (ami jóval kevesebb, mint a tavalyi 4,4 százalékos emelkedés)

addig a forró kávék eladásai 3 százalékkal csökkentek. A cold brew ezzel szemben meghökkentő menetelést folytat, éves szinten 80 százalékos növekedést mutat.

Elgondolkodtató az is, hogy a Starbucks összeladási statisztikája azóta ugrott meg 25 százalékkal, amióta két évvel ezelőtt bevezették termékpalettájukra a cold brew-t.
A cold brew terjedésével várható gazdasági élénkülést pedig az magyarázza, hogy a népszerű "hidegkávéhoz" mintegy kétszer annyi kávébabra van szükség, mint forró társai elkészítéséhez. (Amerikában egyébként a Keurig cég kapszulás kávéi jelentik a cold brew-k legfőbb vetélytársait.)
Forrás.

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram