Jó hír annak, aki rajong az amerikai csokis kekszért.
Furcsa módját választotta a világ legnépszerűbb kekszének gyártója, hogy felturbózza a szortimentet. (Érdekes, hogy1912 óta, az első megjelenése óta ez a keksz a legnépszerűbb Amerikában.) A cég most meghirdette a My Oreo Creation versenyt, hogy megtalálja azt az ízt, amit a közönség a legjobban szeretne a jövőben a klasszikus változat mellett.
Azt gondolhatnánk, csak ki akarják használni a rajongók lelkesedését, és egyszerűen ötleteket lopnak tőlük, de erről szó sincs. A győztes nemcsak hogy büszke névadó lehet majd, hanem félmillió dollár is ütheti a markát, további három ötletes variáció pedig egyenként 25 000 dollárt ér majd.
Az Oreo ráadásul nyitott az egészen elvetemült ötletekre is, előkerült már tojáslikőrös, avokádókrémes és Margarita koktélos változat is. A versenyre a világ bármely részéről lehet jelentkezni, hiszen az egész a social media keretein belül zajlik, és csak a #MyOreoCreation és a #Contest hashtag-eket kell használni, hogy a saját kreációnk is bekerüljön.