A rózsaszín szalagot évtizedek óta használják világszerte az emlőrák elleni küzdelem jelképeként. Vállalatok sora hirdet akciókat minden évben, hogy a rózsaszín szalagos kezdeményezéseik keretében befolyó összegek bizonyos százalékát felajánlja az erre szakosodott szervezetek, kutatóközpontok és kórházak javára. A legfontosabb üzenet felhívni a nők figyelmét az előszűrés fontosságára (ami akár életet menthet), valamint támogatni a rákkutatást, illetve a betegeket és hozzátartozóikat.
Az egyesület célja az érzékenyítés és információátadás, ami a gasztronómián keresztül könnyedebben, a médiában gyakran tapasztalt riogatás és félelemkeltés nélkül valósul meg.
A Mellrákinfó Egyesület idén is várja az éttermek, kávézók, cukrászdák csatlakozását a Pink Gasztró Kampányhoz!
A támogatásra felajánlott pénzösszegek meghatározása teljes mértékben bizalmi alapon történik, az egyesület nem kér elszámolást, hanem a vendéglátóhelyekre bízza a jótékony célt szolgáló összeg meghatározását. Az eddigi tapasztalatok szerint az éttermek az akció keretében keletkezett bevétel 10-25 százalékát juttatták el az egyesületnek.
Csatlakozni ér! Az egyesület honlapja itt elérhető
2020-ban eddig az alábbi hazai éttermek vesznek részt (vagy tárgyalnak róla) a Pink Gasztró kampányban:
- Mezzo Music Restaurant
- Jardinette
- Budai Gesztenyés Nagyvendéglő
- Hadik
- Émile
- Stelázsi Kávézó, Étterem és Borbár
- Promontor Kertvendéglő
- Bobo Restaurant
- Bubó
- Panificio il Basilico
- Hemingway
- Mészár Steak Kitchen
- Szent Donát Borkúria
- Hekkmester
- Monaco étterem
- Next Bisztro
- Szaletly
- Édes Mackó kürtőskalács-cukrászda
- Villa Kabala
- Zeya
- Cloé
- Avalon Ristorante
- Palacsintaház
- Két Szerecsen Bisztró
- Alkimista Kulináris Műhely
- FitGastro
Olvassa el korábbi írásunkat is!
A Dining Guide szerkesztőségének munkáját SAMSUNG okostelefonok segítik 2024-ben.