Hirdetés
Hirdetés

A CNN cikke a New York Kávéházról sokévnyi tudatos munka eredménye

SZERZŐ: DiningGuide
2019. december 17.
Büszkén húzhatjuk ki magunkat, ha a CNN úgy ír a New York Kávéházról, ahogyan azt a napokban tette.
Hirdetés

Azonban ez mégiscsak egy hazai vállalkozás, jelesül az Eventrend eredménye. Ahogyan fogalmaz az egyik alapító-társtulajdonos, Nagy Gábor: "Gazdagítanunk kell a vendégeink mindennapjait, és megadni számukra mindazt, amit az élet szépségeiből megadhatunk." A cégcsoporthoz tartozó összes vállalkozás közül, ha valamire igazán elmondható mindez, az a New York Cafe.

A CNN cikkében méltatta a New York Café pazar látványát a márványoszlopokkal és angyalstukkókkal együtt, és kiemelte a reneszánsz stílusban épült kávéház enteriőrjét, amelyet nem kisebb példához hasonlóan a Sixtusi-kápolna magyar megfelelőjeként aposztrofált. Ha valakinek giccsesnek tűnne a megállapítás, azért biztosítható arról, hogy mindez nem túlzás.

Arról viszont már magát az Eventrend tulajdonosait-vezetőit kérdeztük meg, milyen út vezetett odáig, hogy ma a CNN így ír a New York Kávéházról, amely csődben volt az ő átvételük idején, ma pedig több mint tízszeses forgalomszámot produkálnak a legendás térben ahhoz képest, amennyivel átvették.

Egy olyan cég vezetőivel készítettünk interjút, akik mertek – és mernek – merőben másképp gondolkodni, mint a hazai vállalkozások legtöbbje a gasztronómiában. Az egyik titkuk éppen az, hogy ők nem feltétlenül a gasztronómia irányából közelítenek. Hogy ez mégis mit jelent gasztronómiai vállalkozások esetében? Erről kérdeztük őket többek között.

Hamarosan interjúval jelentkezünk a New York Kávéházat is működtető Eventrend vezetőivel, Kőrössy Zoltánnal és Nagy Gáborral!

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram