Hirdetés
Hirdetés

64 év után visszavonja szlogenjét a KFC

SZERZŐ: DiningGuide
2020. augusztus 27.
A Kentucky Fried Chicken szlogenje közel sem volt annyira átütő, mint a legnagyobb világmárkák reklámmondatai, 2020-ban mégis úgy döntöttek, hogy módosítanak.
Hirdetés

Elsőre azt gondolnánk, hogy egyenlőségi jogok miatt exkuzálja magát a Kentucky Fried Chicken, de nem. A gyorsétteremláncoktól pontosan olyan közlendőket szoktunk meg, minthogy "egyszemélyes húskosár" vagy éppen ingyenes kiszállítás képezi az aktuális ajánlatukat. Két hasonló poszt között most a Kentucky Fried Chicken nem kevesebbet tudatott vásárlóival, minthogy visszavonják eddigi szlogenjüket.

Az ikonikus üzenet bár már 64 éve született, Magyarországon érthető okokból nem ennyi ideje él az emberek tudatában.

Ennek értelmében nincs is szó arról, hogy olyan szintű kijelentést kellene átalakítanunk a fejünkben, ami mélyen beleégett.

"Egy kis időre felejtsd el, amit 64 éve mondunk. Tudjuk, nehéz megállni, de most ne nyald meg mind a 10 ujjad a KFC csirke után... vagy alaposan moss kezet előtte!"

A marketingesek – és a reménybeli fogyasztók – szemében is jól hangozhatott a tíz ujjat megnyalós reklámszöveg, de a Covid-idején ez olyannyira más színezetet kapott, hogy a nagy múltú gyártó inkább visszalépett a szlogentől.

Egyrészről logikus, másrészről valahol idétlen a Kentucky Fried Chicken döntése. A kommunikációs stratégia nyilván arra vezet, hogy a műanyagtálcás gyorséttermek is élhető és fertőzésveszély-mentes alternatívát nyújtanak a járványhelyzetben. Az amerikai cég mégis mintha csak a Black Lives Matters bűvkörében beleesett volna abba a problémakörbe, hogy egy rég elhangzott mondat mentén legyen megítélhető a működésük.

Ezt se hagyja ki!

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram