Hirdetés
Hirdetés

2017 gasztrotrendje: csokit reggelire

SZERZŐ: DiningGuide
2016. október 11.
Van, aki régóta mondogatja, hogy reggelire édességet kell enni, mert az feltölt energiával és megelőzi a napközbeni éhségrohamokat. Nos, ez a megállapítás – egész pontosan a csokis sütemény reggelire – a jövő év gasztrotrendjévé épett elő. Ezt állítja Liz Moskow, aki a Sterling-Rice Group reklámügynökség kulináris igazgatója. Nekik pedig létszükséglet, hogy előre lássák a gasztrotrendeket, […]
Hirdetés

Van, aki régóta mondogatja, hogy reggelire édességet kell enni, mert az feltölt energiával és megelőzi a napközbeni éhségrohamokat. Nos, ez a megállapítás – egész pontosan a csokis sütemény reggelire – a jövő év gasztrotrendjévé épett elő. Ezt állítja Liz Moskow, aki a Sterling-Rice Group reklámügynökség kulináris igazgatója. Nekik pedig létszükséglet, hogy előre lássák a gasztrotrendeket, hiszen olyan élelmiszeripari óriáscégek hirdetési stratégiáit dolgozzák ki, mint a Kellogg’s vagy a Heinz. Moskow azt is elmondta, hogy figyeljük csak meg, hogy ennek köszönhetően a reggelizőhelyek menüjében hamarosan helyet kap majd a desszertmenü.
A csokoládéról egy ideje már tudjuk, hogy rengeteg jótékony hatása van, az emberek pedig bármikor szívesen esznek édességet – tulajdonképpen logikus, hogy előbb-utóbb a csokoládés reggeli trenddé váljon. Arra persze vigyázni kell, hogy az édes-csokis-kakaós sütemény ne legyen tele cukorral és zsiradékkal.

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram