Hirdetés
Hirdetés

Egy írországi Michelin-csillagos étterem séf-tulajdonosa nyilvánosan osztott ki egy bloggert, aki ingyen ételért cserébe ígért dicséretet online felületein. A séf leszögezte, hogy elege van az ilyen kérésekből.
Az ír Garrett Byrne a Kilkenny-beli Campagne étterem tulajdonosa, és 2014 óta tartja Michelin-csillagát. Múlt héten úgy döntött, hogy a blogger neve nélkül megosztja annak megkeresését.

Levelében a blogger két főre kért vegán fogást, azzal a külön kéréssel, hogy az ételek az étlap több fogását tartalmazzák, cserébe pedig ő jó színben tüntetné fel az éttermet.

A blogger hangsúlyos online megjelenést ígért a blogján és más social media felületein, élő bejelentkezést Twitteren, Facebookon és Instagramon az étteremlátogatás közben, valamint megjelenést a Vegan Guide to Ireland and/or N Ireland étteremkalauzban.
“Általában nem szoktam ilyesmiről twittelni, de ez kiverte a biztosítékot” – nyilatkozta Byrne a Telegraph nevű lapnak. “Évente körülbelül tíz ilyen jellegű megkeresést kapunk… és nem gondolom, hogy ezek mindegyike a lehúzásról szólna, egyszerűen csak arról van szó, hogy nem gondolom, hogy az éttermeknek ezen kérések kiszolgálása lenne a feladata.”
Rövid időn belül 2000-en reagáltak a felháborodott étteremtulajdonos kiírására, nagyon sok twitterező a támogatását fejezte ki, és nevetségesnek találták a blogger ajánlatát. Persze az ellenhangok sem maradtak el: nem kevesen azzal vádolják Byrne-t, hogy lekezelően viselkedett, és az a vád is érte, hogy nyilvánosan megszégyenítette a bloggert (ennek ellentmond, hogy név nélkül közölte a sztorit).
Íme, néhány vicces és kevésbé vicces válasz Twitterről az eredeti bejegyzésre:

“Pénzért cserébe a feleségem és én szeretnénk enni egy fogást, és egyáltalán nem fogjuk közzé tenni a közösségi médiában.”
“Mi akadályozza meg őket abban, hogy fizessenek a kajáért, ÉS utána írjanak róla a közösségi médiában, ahogyan ezt mindenki teszi?”

És az ellenvélemények:

“A reakciódon jól látszik, mennyire le vagy maradva digitális marketing és influencer marketing témában.”
“Én semmi rosszat nem látok ebben. A blogom a bizniszem, és nem lenne pénzem belőle, ha nem karolnék fel márkákat.”

Forrás.

Hirdetés

Levelében a blogger két főre kért vegán fogást, azzal a külön kéréssel, hogy az ételek az étlap több fogását tartalmazzák, cserébe pedig ő jó színben tüntetné fel az éttermet.

A blogger hangsúlyos online megjelenést ígért a blogján és más social media felületein, élő bejelentkezést Twitteren, Facebookon és Instagramon az étteremlátogatás közben, valamint megjelenést a Vegan Guide to Ireland and/or N Ireland étteremkalauzban.
“Általában nem szoktam ilyesmiről twittelni, de ez kiverte a biztosítékot” – nyilatkozta Byrne a Telegraph nevű lapnak. “Évente körülbelül tíz ilyen jellegű megkeresést kapunk… és nem gondolom, hogy ezek mindegyike a lehúzásról szólna, egyszerűen csak arról van szó, hogy nem gondolom, hogy az éttermeknek ezen kérések kiszolgálása lenne a feladata.”
Rövid időn belül 2000-en reagáltak a felháborodott étteremtulajdonos kiírására, nagyon sok twitterező a támogatását fejezte ki, és nevetségesnek találták a blogger ajánlatát. Persze az ellenhangok sem maradtak el: nem kevesen azzal vádolják Byrne-t, hogy lekezelően viselkedett, és az a vád is érte, hogy nyilvánosan megszégyenítette a bloggert (ennek ellentmond, hogy név nélkül közölte a sztorit).
Íme, néhány vicces és kevésbé vicces válasz Twitterről az eredeti bejegyzésre:

“Pénzért cserébe a feleségem és én szeretnénk enni egy fogást, és egyáltalán nem fogjuk közzé tenni a közösségi médiában.”
“Mi akadályozza meg őket abban, hogy fizessenek a kajáért, ÉS utána írjanak róla a közösségi médiában, ahogyan ezt mindenki teszi?”

És az ellenvélemények:

“A reakciódon jól látszik, mennyire le vagy maradva digitális marketing és influencer marketing témában.”
“Én semmi rosszat nem látok ebben. A blogom a bizniszem, és nem lenne pénzem belőle, ha nem karolnék fel márkákat.”

Forrás.

FACEBOOK TWITTER GOOGLE PLUS