Hirdetés

Jelentkezők garmadája próbál lecsapni a New York-i Eleven Madison Park 150 konyhai és a 70 vendégtéri pozíciójának egyikére. A World’s Best Restaurants listájának élén álló étterembe érthető módon óriási presztízst jelent bejutni.

Hirdetés

Bizony, 220 fős személyzetről beszélünk, és ennek száma az elkövetkező hónapokban csak növekedni fog, mivel a Will Guidara és Daniel Humm séf által vezetett csapat első körben megveti a lábát nyáron az elit Hamptons-ban egy pop-up kitelepülés erejéig, majd később a nem kevésbé elit nyaralóhelyen, Aspenben is.

Eleven Madison Park Facebook

Jogosan merül fel a kérdés, hogy vajon mitől tökéletes egy jelölt az Eleven Madison Park mellett a the NoMadért is felelős Make it Nice étteremcsoport vezetői számára. A milánói séfkongresszus, az Identita Golose idei központi témája az „emberi tényező” volt, és ennek szellemében az előadók között feltűnő Guidara egy megkapó beszélgetés során fedte fel a négy leglényegesebb tulajdonságot.
Eleven Madison Park Facebook

Kedvesség

Guidara szerint „a vendéglátást nem lehet tanítani. Van egyfajta nemesség a kedvességben. A nézeteltéréseket méltóságteljesen és elegánsan kell kezelni. Egyedül az számít, hogy a vendég boldogan távozzon.”

Kiválóság

Se több, se kevesebb. Guidara a tökéletességet kutatja, de tapasztalata szerint a kedvesség és a kiválóság nem járnak kéz a kézben. A kiválóság: jónak lenni a legjobbak között, és nap mint nap erre törekedni.

Tanulási vágy

A csapat rengeteget dolgozott azon, hogy létrehozzon egy olyan rendszert, amelyben a tanulás eleve része a munkának, és ez a folyamatos (gyakorlati) képzés egyben célt és motivációt is jelentsen a dolgozók számára.

Szenvedély

Ez talán nem is szorul különösebb magyarázatra. Szenvedély nélkül nem lehet túlélni ebben a szakmában. Főleg nem egy ilyen nívós étteremben, a világ egyik legjobbjában.

Egy érzékletes hasonlattal élve Guidara szerint az állásinterjú olyan, mint egy első randi. Az önéletrajz gyakorlatilag fabatkát sem ér, ha nem működik a kémia. Az ember a lényeg.

Fontos és elismerendő tény, hogy az Eleven Madison Parkban dolgozó összes menedzser hajdanán felszolgálóként kezdte. Guidara például sosem akart séf babérokra törni, mindig arra vágyott, hogy a vendégtérben dolgozhasson. „A közvetlen interakció a vendégekkel az, ami igazán feltölt. A felszolgálás sokkal nemesebb feladat puszta ételszervírozásnál. Ételt fogunk a kezünkbe, és élménnyé kovácsoljuk. Színtiszta varázslat!”
Egyik forrásunk volt.

FACEBOOK TWITTER GOOGLE PLUS