Hirdetés

Na melyik kávétípus mutat a legjobban Instán? Naná, hogy a latte. A #latteart ezidáig több, mint 3 millió instagramozót ihletett meg. Közülük is kitűnik egy New Yorkban élő srác, aki munkáját tekintve közösségi médiastratéga, és valószínűleg már teljesen felesleges önéletrajzírással bajlódnia, ha meg akarja villantani social media skilljeit. Százezrek követik minden kávézását.

Hirdetés

Ryan Glick @coffeenclothes Instagram-oldala maga a csúcsra járatott menőség: kávézós pillanatképeket feltenni Instára menő; dizájner cuccokat hordani menő; a latte habjába formákat kanyarítani menő; a Chanel, a Gucci, az Yves Saint-Laurent pedig több, mint menő… Az Insta valószínűleg már rég le fog pörögni, amikor ezek a márkák még mindig divatban lesznek. Egyébként nem mindig szerepel latte a képeken, de azért mégiscsak lattére lehet a legjobban rajzolni:lv2Ryan Glick oldalát ezidáig 280 ezren követik, ami elég meredek szám ahhoz képest, hogy puszta hobbiból kezdte csinálni az egészet két évvel ezelőtt. Az alapötlete csupán annyi volt, a szokásos “íme a kávém” típusú Insta képeken hangsúlyt kapott az aznapi szettje is, és az egész online kávénaplózást persze jó ízléssel, egyedi, felismerhető stílusban tette.chanel1Pillantsunk bele egy kicsit a srác életébe, pontosabban a kávééletébe. Nagy rajongója a La Colombe kávézóknak, ennek a Soho-beli hipszter helynek, otthon pedig csakis az ő pörkölésüket issza.
A srác tényleg tud brandet építeni. Napokon belül indul a weboldala, amelyen “nagy dolgokat” ígér. Például egy online shopot férfi és női cuccokkal, hat régi nagy márka latte art ihlette darabjaival. Lássuk!
Fotók forrása: instagram.com/coffeenclothes

FACEBOOK TWITTER GOOGLE PLUS